Ännu mera minus!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här! Men det är svårt att få tid vid datorn... men kan ju iallafall säga att, trots en del fika och en o annan delikatoboll, gått ner 14 kg sen operation i januari, 2,5 månad sen!

Jag ser ljuset i tunneln! Nu måste jag bara trolla fram lite energi, lust och framförallt tid till träning. Så jag inte blir en slappis istället!

Jag har precis införskaffat en pilatesboll, men måste sätta mig in i vilka övningar man kan göra. Den har iallafall ungarna roligt med, så den var inte helt bortkastad. Haha.

Jag har börjat jobba... och främst med hotellstädning, och det är kanon, för det är fysiskt krävande och mycket spring! Perfekt "gratisträning".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0