Helt otroligt -30 kg!

Idag när jag ställde mig på vågen, visade den -30 kg från när det var som värst, när jag var höggravid med min yngsta son (1 år gammal)! Efter graviditeten gick jag ner gravidkilona (8 kg), men gick upp dem snabbt igen! Men det är ett minne blott! Kommer aldrig nånsin vara så stor igen! Så skönt!

Jag har fortfarande mina gamla kläder, men de passar. Sitter lösare och snyggare. Och än så länge köper jag inte nya kläder (några plagg har jag handlat såklart!), för jag kommer i mina gamla!! Så jag har en helt ny... fast gammal garderob! Härligt härligt!

För några år sen... så undrade jag hur framförallt tjejer kunde tillåta sig att bli så stora... och nu har jag själv varit där!! Två barn tätt, är inte alltid helt lätt!

Det är så skönt att få resultat på vågen, trots att jag äter allt, men väldigt lite! Jag är jättenöjd att jag gjorde den här operationen! Blir desto trevligare i sommar!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0