Triumph Shapewear

Jag och två tjejkompisar var på Thuns, lågprisvaruhus, förra veckan och då fick jag syn på Triumps fina serie för olika figurformande plagg. Vilket kan behövas för att strama upp och hålla in kroppen =)

Gigantisk "Bridget Jones trosa" som håller in hela vägen upp:
Triumph Lace Sensation Highwaist Panty. Trosor med högmidja, dekorerad med vacker spets. Stumt material som formar kroppen och ger en 'shaping e...

399 kr

Triumph Retro Sensation Bodydress. Fin underklänning i retro stil som är perfekt under tighta plagg och ger den shaping effekten som du är ute e...
399 kr

Triumph Smooth Sensation Highwaist Panty. Gördel utan sömmar som ger håller in och ger den rätta shaping effekt utan att synas under tighta plagg.
299 kr

Jag hade ont om pengar, och inte tid att prova. SÅ jag köpta inte nåt plagg. Men jag tror att det är den sista trosan som jag slår till på!

Fler formplagg hittar ni här:

http://triumphse.timarco.se/listbdb9cd16-4e31-44fa-a898-69e3309f406e.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0