Vita kavajen

I lördags var vi på dop! Och som vanligt har jag inte bestämt mig för kläder förrens in i det sista! Jag hade planerat att ha en klänning, men hittade inte rätt skor till.

Men när jag väl letade kom jag på min gamla kavaj och byxa! Helt vitt. Sååå fint! Men det är få tillfällen man använder det. Och sista tiden har det varit för trångt ändå, och då är det inte fint med helvitt!!

Under hade jag ett beige linne som var lite omlott och lösare över magen, så klädseln inte skulle se så strikt ut!

På dopet passade det utmärkt... och ja, de passade! Var nästan lite för stora byxor =)

Jag hade det senast när mormor fyllde 85, och hon blir 89 i år =)

Vad fin jag kände mig!

Härligt med nya, fast gamla kläder! Dubbel känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0